-Januari i bilder-

Nu var det ett tag sedan igen...

William växer.
Han har (2½ månad gammal) passerat Miras 4 månaders vikt och längd!
(ja, jag vet att hon föddes lite tidigt, men hon är ju min enda andra bebis som jag har att jämföra med)
6150 gram och 62 stolta centimeter är han nu!

Han är Världens bästa Bebis.


Mira är fortfarande stolt över lillebror.
Äntligen börjar hon (ibland) kalla honom William istället för Bebis.


Under jullovet från dagis passade vi på att åka pulka, ibland flera gånger om dagen.
Det har varit så mysigt med snö, men nu är det dags för vår, tycker jag!
...och plötsligt är det nästan en månad sedan vi skrev på för Vårt Hus!
Fåtöljerna nedan FYNDADE vi på Vejby Loppis.
De är så fina och i kanonbra skick!
Att vi fick två stycken för tvåhundra kronor gör dem bara ännu vackrare.

Ibland slår det mig att det inte är så långt kvar tills det är dags att flytta.
Max 1½ månad.
Kanske skulle man packa en låda eller två idag?!
...vädret är verkligen tråkigt, blåst blåst blåst och Anton jobbar ända tills imorgon.
Mira med grisarna som moster Linda envisas med att köpa!

l
l
l
V
...bara skoja Linda, de är svinsöta!

Mira och William snackar en hel del.
Här berättar Mira om barnen på dagis och
att pappa inte sjunger lika bra som mamma,
men det är bara att le och sjunga med...

...och om man lägger huvudet på sned kan man få vad man vill!!





Nu ska jag och Mira dansa en sväng i vardagsrummet
innan William vaknar igen.
Ta hand om varandra!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Fina bilder! Du är en sjuhelsikes duktig fotograf :)

2010-01-21 @ 10:46:18
URL: http://lindasongbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0