-Magiskt-

Ännu en tur på Vejby-loppis och jag är tre fynd rikare.


(tyvärr är blogg.se inte på min sida så det blir inga  bilder idag)


Lyckades springa på Martin som säljer sitt fina hus till oss på MAXI. Han hade börjat packa idag.
Det närmar sig verkligen med stormsteg.
Vi längtar otroligt mycket och det känns fortfarnde helt magiskt och ofattbart att det snart är dags att bli husägare (har jag skrivit detta förut?)
Förra lördagen gick jag hemifrån hela vägen hem till Pappa. Man går då längst havet. Skälderviken-Skepparkroken-Björkhagen och jag kände en sån lycka över att det är där vi ska bo, att det är där våra barn ska få växa upp. Det är en idyll utan dess like.

(Hade även bilder på den magiska utsikten, men även dess får vänta....)


Anton har jobbat så jag har spenderat hela dagen hos Mor.
Det bjöds på tre-rätters dagen till ära(?)
Nu ska jag ge mini-mannen dagens sista mål sen är det dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

det finns massor av chokladmousse kvar , - usch ;o

2010-01-31 @ 13:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0