NAMNGIVNINGSCERMONI

Idag har vi varit på Namngivningscermoni för SMILLA!
Det planterades ett blåbärsträd, åts en massa mat och sötsaker.
Hölls ett par tal och öppnades presenter.
En härlig dag!

Det är roligt att se hur glad Mira blir när hon ser Smilla, hon vill så gärna krama henne och stoppa in nappen när det trillar ut. Hon kommer att bli en fantastiskt storasyster=)

Anton har begett sig till ett par killkompisar för att insupa en öl eller två.
Jag ska erkänna att jag längtar efter en kall öl eller ett glas vin!
Snart är det min tur!
Det är inte så att jag lider, inte alls. Men ni förstår att längtan finns där.
Som att vara sugen på en bit riktigt god choklad!;)

Men han skulle ta det lugnt.
Imorgon är det tre veckor sedan vi fick åka till förlossningen och blir det som med Mira är det dax de närmaste dagarna.



Jah tycker att det är en synd och skam att det inte är något bra på TV en lördagkväll.....suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0