GRATTIS

...till Bror som tagit KÖRKORT.
Jag blir så stolt!
...och så påmind om att jag oxå bara blir äldre. Om åtta dagar är det sex år sedan jag klarade min uppkörning, det är absurt. Sex år äldre, bara sådär...

...och till Älskling som fyller år!
Han har fått fina presenter och bakat två pajer, brownies och chokladbollar.
Min kropp är toköm och skriker efter sängen efter en lång dag.
Imorgon ska jag ta det superlugnt!

Har även hunnit med ett Barnmorskebesök idag. Magen växer!! SF-mått= 33 cm!! Fortfarande vid övre kurvan!
Nästa gång är det sammanfattning av graviditeten samt att vi ska skriva önskemål inför förlossningen. Hoppas att jag hinner med det mötet (den 6/10) innan det blir dax!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiiiie han klarade det!!!!Underbart=) kul för honom, mindre kul för oss osm du säger.....attans att det är så länge sen! Hoppas Antons dag blev bra och att han blev glad för presenten! Puss o kram

2009-09-23 @ 10:41:02
Postat av: Lillasyster

Grattis och grattis (:

2009-09-23 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0