Boar!

Jag har tagit ett ryck idag.
Tömt hörnan som vi ska fixa till Bebis och pratat med loppisen som ska hämta skrivbordet.
Kört en stol till syster, tömt skrivbordet. Hittade en hylla i förådet som passar bra till pärmar och diverse tills jag vet vad jag ska göra med sovrummet.
Vårt sovrum är egentligen två sovrum, men väggen är nedslagen av någon som bott här förr.
Dock är där två dörrar, så vill man och kan man så är det bara att sätta upp väggen igen.
Men nja, bebis vill inte ha ett rum än på länge och vi vet ju inte riktigt om vi bor här då....
Så detta blir en bra lösning, så länge...

Nu ska jag bara hitta en fin byrå eller ett klädskåp att lägga alla bebiskläder i...

Dags att gå och vila innan Mira kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

sitter i den mkt mkt mkt mkt mkt mkt braiga och bekväma stolen och smågungar för mig själv i hallen x)

haha <3

2009-09-28 @ 16:58:26
Postat av: Kamilla

Se där ja!En bra kvinna reder sig själv!Pk!

2009-09-28 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0