Vaccin!?!

Det är inte lätt att veta hur man ska göra.
Vad är rätt och vad dödar inte?


Har hela tiden tyckt att det varit lite uppblåst med Influensan.
Men vad vet jag!? Inte mycket...
Men jag gillar inte ens att ta panodil, än mindre då att trycka in en dos vaccin i kroppen som har slängts ihop lite snabbt.
...och så är man gravid. Varför ska man ta vaccinet när man är gravid medans det inte ges till barn mellan 0- drygt 2 år?!

Gubben min hade bestämt sig för att ta det, men ändrade sig när han pratade med en vän som läst en anmälan ang vaccinet, 67 sidor information (negativ propaganda?!)
Nåväl.
Jag avvaktar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag avvaktar också! Känner precis som du att jag inte heller vill trycka i mig ngt som inte är beprövat!..Får väl se hur sjuka vi blir...suck! Svårt att veta alltså...Puss!

2009-10-16 @ 10:42:39
Postat av: Lillasyster

gravida rekommenderas att ta dt , bara så att du vet.

det är "ni" som får det först, ifall "ni" skulle vilja ha dt ,

2009-10-18 @ 14:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0