Jag har låst in mig

Bara så ni vet så har jag inte fött barn,
å lär väl inte göra det på drygt 25 dagar.
Lär väl gå över tiden eftersom jag varit såå förberedd på att få för tidigt.
Men det är väl bättre det, så att jag verkligen tröttnar.

Så vad annars? Något nytt?
Nope.
Jag har varit extremt osocial ska jag erkänna.
Ganska omedvetet, men jag tror att det är ett sätt för mig att förbereda mig.
Att lixom tröttna på att vara ensam, innan jag för ännu en period blir ankare till en ny liten människa.
Om ni förstår hur jag menar?!
Det är alltså inget ont mot någon, bara ett sätt för mig att förbereda mig, snart är allt som vanligt!


Mira har fått en ny säng
!

Detta är dock bilden från Blocket!
Den är så fin och gammal.
Det behövs en del ny färg och så, men det blir ett senare projekt.

Och för Josses skull lägger jag upp familjebilden=)


Nu ska jag ta ett bad.
Tog en promenad på stranden efter att jag lämnat Mira.
Solen skiner från en klarblå himmel och del var 4 grader kallt.
Skönt!
Kanske hörs vi snart igen!
GRATTIS minsta Lillebror som fyller 13 år imorgon!
Hade tänkt ge dig ett syskonbarn i present, får väl se hur det går med det!
Puss
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det var på tiden!!

Har försökt ringa dig idag......ring gärna tillbax när du har ork:0)



Ljuvlig säng,verkligen!



Finns där inte fler foton du kan visa??Fniken..:0)



Höres!Puss å kram!!

2009-10-13 @ 15:17:02
Postat av: Sophie

Waaauu vilken finig bild! Jag läser ju hela tiden så nu får du allt fortsätta skriva. Även om det innebär att jag får reda på att du slaggat 2 h på soffan mitt på dagen :)

2009-10-13 @ 16:01:45
Postat av: Lillasyster

jag läste vad du skrivit till linus högt , och linus bara log ;b

han kanske önskar sig ett syskonbarn mest av allt ?

vem vet ?



den bilden på dig, anton och mira är sjukt fin ;*

2009-10-13 @ 16:31:29
Postat av: Josefin

Åh, vilken fin bild och vad söööt Mira är! Tack Lisis :D o

Och du, håll igen till den 26:e, haha.

2009-10-14 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0