Ursäkta mig!

God kväll!



Idag firar William tre veckor.
Han är en härlig påg och han växer så det knakar.
Jag vill stoppa tiden en stund så att jag hinner snusa på honom alldeles otroligt mycket mer innan han blir ännu större. Plötsligt har de lärt sig sitta, krypa, stå och gå och vill inte alls sitta has mammsen och kela.
Vi tillbringar dagarna som de kommer, utan att planera för mycket. Så jag antar att det är bäst att jag ber om "ursäkt" ännu en gång för att jag låst in mig.
I love it!


Om mindre än en månad fyller Mira 2 år.
Det är helt ofattbart!
O så är det snart jul.


Bjuder på ännu en bild snodd från Sambons blogg!
Tack!




Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Sötisarna :) ... man blir ju helt rörd av att se denna härliga bild :)

2009-11-21 @ 22:57:59
URL: http://lindasongbird.blogg.se/
Postat av: Anna

Underbaraste!

2009-11-23 @ 15:35:52
Postat av: Anonym

Ni har verkligen fått två små guldklimpar

Kram Ulla-Britt

2009-11-25 @ 10:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0