-Älskade William, fyra dagar gammal-

Här är jag, igen.
Numer mamma till Världens finaste dotter samt Världens finaste son.
Kan man önska sig något mer?!

I fredags 30/10 var Anton bortbjuden på Pappakväll med start kl 18.00
Kl 17.10 går vattnet. Timing!
(har inte lust att skriva ut en fullständig förlossningsberättelse här och nu...)
Allt gick verkligen bra och kvart i tre på natten (31/10) kommer världens vackraste pojke,
WILLIAM <3


Ännu en gång har livet förändrats. Jag känner mig full av kärlek.
...och ännu en gång har jag "låst in mig".
Jag älskar detta vakuum som råder och njuter varje minut. Det är en så kort period det varar.


Kanske (antagligen) blir det inte så mycket blogg.
Ta hand om varandra!



<3 Mofflan jag önskar att du fått se honom <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Mofflan ser honom hjärtat! Övertygad om att han vakar över er=)

2009-11-04 @ 21:22:21
Postat av: Kamilla

Nej,det kan man faktiskt inte!Varje barn är verkligen en gåva även om man glömmer bort det ibland när dem är trotsiga,busiga och gnälliga;0)Men dem gör verkligen livet värt att leva.Och när man fått sitt andra barn så tycker man verkligen att man är grym,,,Shit vi har gjort det igen!!F*n vad bra vi är!!!



Njut i massor nu för som alla tjatar om "det går ju så fort"..



Puss å kram!!!

2009-11-05 @ 15:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0