UNDERBARA ÖVERRASKNING!

För en tid sedan skickade jag ett brev till
The Opening Key Foundation!
En fond varifrån man kan söka pengar.
Jag tyckte att min fina sambo förtjänade ett tillskott till sin golfsatsning efter allt slit han lägger ner.
Jag vinner inte! Vi får en dubbel-triss per månad och nångång, då och då, händer det att vi vinner 25 :-, men inte mer.
...därför trodde jag aldrig att det skulle resultera i något...

Igår kommer jag hem från jobbet vid halv nio på kvällen och går igenom dagens post.
När man finner ett handskrivet kuvert reagerar man. Jag reagerade ännu mer när jag öppnade det och såg att det var från fonden som [citat]...har nu behandlat din ansökan... ...fonden har beslutat att bidra...[citat]

Det blev världen bästa överraskning! Jag ler fortfarande inombords och jag kan inte förklara för er hur mycket detta möjliggör för Anton!


TACK TACK TACK TACK!


Nu är det dax för ännu en arbetsdag.
Tack för dåligt väder!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

GRATTIS!!!!! Åh vad snäll du är vännen! Världen snällaste flickvän!!

2009-05-28 @ 21:09:45
Postat av: Lillasyster

(Y)(Y)(Y)

superduper ju ;)



Grattis till er :D

pussen

2009-05-28 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0