SLUTA SEXA!!

Nu är det nog!
Jag sätter ner foten!

Jag skulle bege mig från jobb vid 16.30 när
"sexparet" kommer in i butiken.
Kunde aldrig tänka mig att de skulle våga göra något idag igen.
Visar dem för Sophie så att hon kan hålla koll på dem och beger mig till bilen.
Kommer på att jag glömt mina glasögon och går tillbaka.
Killen beter sig konstigt. Stänger ett provrum och"spanar". Går in till tjejen i hennes provhytt....
....och så är de igång igen!!
Fruktansvärt, vidrigt och blöööäää.....! Vi ringer vakten som kommer springandes... Han säger till dem på skarpen!
Tvi och Fy!!

Egentligen hade det väl kunnat göras en anmälan mot dem, men nja...¨
Det blir väl till att skrubba pallen en gång till.
Nu är de inte ens välkomna för att handla kläder hos oss längre!

Jag undrar ved som är fel på dem? Varför utmana ödet igen? De måste ju ha märkt att vakterna var där på grund av dem förra gången, för exakt två veckor sedan!?
Varför inte bara välja en annan butik?


...det är ett händelserikt jobb man har!

So long!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Är det klokt??Så piiinsamt!!!Dem kan ju inte vara normala?

Jaja,bara dem inte gör det hos er fler gånger!

Puss puss!!

2009-05-04 @ 06:59:59
Postat av: Matilda

Vi,jag och mamma har spekulerat lite. och tror att det var ngn vadslagning ;)

2009-05-06 @ 12:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0