FÖDELSEDAG

Så, igår var det dax.
Dax att bli ett år äldre, 24!


En perfekt ålder tycker jag, vuxen men inte gammal, lixom!
;)
Hur jag firade detta?
Jo, på soffan, i mjukiskläder flottigt hår och med en varm liten prinsessa i famnen.
Mira vaknade med 40 graders feber, så det blev till att ändra dagens planer.
Idag är vi hemma, hon och jag. Mys på soffan och en massa vatten, lägre feber.

Tackar för presenter och gratulationer igår!
Jag blev bla tre böcker rikare, så nu gör det inget om det regnar i ett par veckor, mina dagar är räddade!

   

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Neeej ,det får inte regna !! :O<3

2009-05-06 @ 21:06:41
Postat av: annapanna

Jaa nu har det hänt, jag har skaffat en blogg=) Och hur går det med ditt bloggande fröken??=) Puss

2009-05-17 @ 15:22:51
URL: http://anna-arbetssokande.blogspot.com/
Postat av: annapanna

Heej=) hur gör man för att få till "enter" alltså för att få lite luftigare text....??när jag trycker enter så blir det inget....

2009-05-18 @ 21:59:01
URL: http://anna-arbetssokande.blogspot.com/
Postat av: sandra

nu va d allt längesen du skrev vännen:P



puss

2009-05-20 @ 05:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0