EN SPARKANDE VILDE

Det sparkar inte,
men det rör sig.

Ungefär som om jag var kass i magen och verkligen behövde lätta på trycket.
Jag är så säker på att det är en pojke att jag kommer att bli extremt förvånad om en tös skulle titta ut i november.
Kan inte förklara hur, vad och varför det är som gör att jag är så säker...men någor är det!

Efter en stressig dag på jobbet med tonvis av varor vankades det köttfärlimpa a´la Lisa och sen hallon-jordgubb-äpplepaj a´la Anton!
Nu är det läs-taj a´la Liza Marklund och snart en ny dag!

...måste ta fram soptunnorna,,,,


Puss och godnatt!        



Prinsessan julafton 2007
Fem dagar ung!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

JAg kan inte fatta att hon varit så liten!!

2009-05-31 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0