2009-03-05

Så ja, nu har jag en lugn stund för en liten update!

Måndag- Jobb-start!
9.30-18
Det gick bra. Kände mig lite vilsen, men det ger sig...
Kom hem till dukat bord vid halv sju.
Tio över nio kröp jag till sängs. Slog upp boken för att läsa.
Skulle bara prova att stänga ögonen en stund, men somnade som en sten!

Tisdag- Jobb
12-18 och direkt vidare till personalmöte med PIZZA och godis. Hemma 22. Somande.

Onsdag- Jobb!!
9.30-16
Åkte direkt till Babe i Helsingborg, till dukat bord!! =)
Sen var det dax för "Män som hatar kvinnor"
Den var bra!
 Men boken var bättre. Som alltid.

Idag är jag ledig. Mira är på inskolning på dagis. 9-14
Så jag och gubben har haft lite kvalitetstid, en långpromenad i vårsolen. Skönt!
Nu bär det snart av för att hämta M och sen vidare till Munka för att hälsa på K,T&T!!

Puss på er!!

(Ps, glömde Greys igår. Det har ALDRIG hänt!!)

Kommentarer
Postat av: annapanna

Tack igen för i går du underbaraste!=) Mysigt med lite kvaltid med mannen=) Jag höll också på att missa greys, hamnade där av en slump haha Puss på dig!

2009-03-05 @ 13:42:47
Postat av: Matilda

Hejhej,xb

Rekommenderar du filmen? den män som hatar kvinnor?? Orkar inte läsa böcker för tillfället, och det är 15 årsgräns på bio, men jag kan nog lyckas se den iallafall, på ett eller annat sätt..xb





Puuuuussss <3

2009-03-05 @ 16:23:16
URL: http://www.matildawahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0