Who´s tha man? ...BRUCE!!!

Så, ett dygn i Stockholm är till ända!
Åkte hemifrån strax innan 6.00 igår, sprang en massa i butiker, spanade efter kändisar, tittade på galna studenter åt god mat och framförallt gungade i takt till; BRUCE SPRINGSTEEN

bruce-springsteen.jpg

Låt mig säga att denna mannen är 59 år!
Han är het som en sommardag och har energi som en 4-åring!
Han leker livet på scen!
Jag ska inte låtsas om att jag är ett hängivet fan som kan alla låtar, men jag kan nog lära mig!
Trallvänlig rock!!



Nu är man hemma igen, trött!
Ska slänga mig på sängen en timme innan det är dax att ordna sig inför kvällens 30-årskalas!
Imorgon är det back to work som gäller!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

:D<3



2009-06-06 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0