KRIGAR-MIRA

Mira är i en fas.
Det gäller att testa gränser och göra allt som får en reaktion.
Helst en nagativ reaktion. Som tex "Nej" eller "Ajaj"

Skåpsluckor skall öppnas och saker ska slängas ut över hela golvet.
Andra saker ska hämtas för att gömmas eller slängas där de absolut inte skall vara, eftersom jag då inte hittar dem i all jäkt på väg till jobb eller dagis.
Helst ska man dra mamma i benet...

Morgonen var ett helt äventyr!
Jag skulle ta ut en spink ur min fot och Mira passar på att tömma badrumsskåpet.
När vi ska slänga allt på plats igen lyckas hon slå pannan i luckan.

...slutet gott....

Nu är jag trött och skall sova.

Imrogon är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0