FÖRLOSSNING

Vet inte hurvida det är bra att kolla på en massa förlossningar på TV när man går i väntans tider. Det är lätt att skrämma upp sig själv. Men änsålänge längtar jag mest. Hinner väl bli nervös när det närmar sig.

Imrogon är det dax för första riktiga MVC-besöket. Vägning och provtagning, mätning och om jag har tur får jag lyssna på lilla hjärtat!

Snart är det dax för GREYS ANATOMY och jag har laddat upp med Marabou Sommar!



...det visade sig att Anton hade köpt två stycken han med! Så nu har vi typ ett halvt kilo! Gott!!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Åh! Chokladen ser underbar ut, var den god??? berätta!!!

2009-06-10 @ 21:37:52
Postat av: Sophie

Jag har en sak att bekänna... Både jag och Emma var och köpte idag! Mohahaha! Gooottt!!!

2009-06-11 @ 23:39:26
URL: http://rythmanddance.blogspot.com
Postat av: Matilda

blääääääääääääääääääääääääääääää

2009-06-12 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0