BARNVAGNSDJUNGELN

Hmm...
Jag trodde inte att det skulle bli så komplicerat att välja syskonvagn, Utbudet är ju inte riktigt lika stort som singelvagnsmarknaden!
Men jisses!
Där finns flera stycken jag inte riktigt kan välja mellan.

CARENA DOUBLE SWING



Bra pris!
...men hjulen är inte såå snygga.


BABYTRAVEL


Bra pris!
Men nja, det är något som inte klickar, den seer lite prasslig ut...


PHIL AND TED, VIBE



Snygg, lyxig och praktiskt smal, men dyr!
...och så gillar jag inte att man inte kan fälla något av barnen till liggläge när båda sitter i den.


EASY WALKER DUO



Snygg men dyr!


FIRSTWHEELS




Cool!
Men undrar hur det funkar med de två små framhjulen med tanke på att två barn väger en del. Praktiskt?
Verkar inte som att den finns att få tag på i Sverige längre.
Gillar inte att köpa något jag ionte kännt och klämt på.


Detta är sånt jag ligger och funderar på innan det är dax att sova.
Hjälp mig gärna!


God natt!

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Jag röstar på First Wheels :)

2009-06-25 @ 09:28:23
Postat av: Lillasyster

Den blåa :)

2009-06-25 @ 11:36:55
Postat av: Anna

Oj! Det var en del och du verkar inte tycka att ngn är helt 100....måste vara svårt att bestämma....hoppas du hittar rätt!

2009-06-25 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0