BARA GRÅTER & GRÅTER

GREYS ANATOMY tar knäcken på mig.
Jag gråter tills jag inte får någon luft. Det är otroligt att det lyckas påverka mig så mycket.
Sikken tur att Anton jobbar ikväll. Han tycker att jag är lite löjlig som lyckas tjuta så mycket!
Men det ligger i mina gener, mor min är likadan!


Nu ska jag kolla lite Riskförlossningar på TV4 Fakta innan det är dax för bingen.
Imorgon är det "vård av sjukt barn" som står på schemat. Mira blev hemskickad från dagis idag, stackarn.


Passar på att tipsa om SOPHIEs blogg.
Sophie är min arbetsvän och en glad och pigg människa. Man kan undra om hon går på något "uppåt" eller om hon har någon form av bokstavskombination!
Haha. Nä om sanningen ska fram är Sophie en kalaspingla som skulle kunna sälja vad som helst till vem som helst!
...och jag har lärt henne allt jag kan!
=)
Take care på Östersjön!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Snor

Haha! Något uppåt tyckte jag lät himlans roligt! Det är en väldans tur att jag har en sådan bra "lärare". Tack ska du ha för länken, hoppas vi ses i morgon för uppdateringarna tar aldrig slut nu.. :)

2009-06-07 @ 17:00:55
URL: http://rythmanddance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0