193 DAGAR KVAR

Lägg märke till min nya nedräkningsfunktion här--------------->


Alltså, 193 dagar kvar, det innebär att halva graviditeten plus en dag har passerat.
Det är helt ofattbart, otroligt, läskigt och fantastiskt.
Har inte börjat få någon panik än över hur jag ska hinna fixa och köpa vagn. Men det är läskigt att tiden kan gå så fort.

Idag är det söndag(!)
Spenderade förmiddag hemma hos mor min. Hon klippte mitt hår, verkligen på tiden. Verkligen Tack!!
För det fick hon lyssna på Skruttens hjärtljud!

Har även hunnit träffa Elinor, en vän från gymnasiet. Det var på tiden. Det bli alltid mer sällan än man tänkt.
Vi åt en bit tex-mat, med Mira i släptåg. Hon (mira alltså)gillar inte att sitta still och testar alla gränser hon finner.
Efter att ha inhandlat lösgodis avnjlt vi TWILIGHT!
Jag kan den snart utantill. Edward Cullen forever!

edward-cullen-desk.jpg

Så nu ska jag äta upp min uppskivade vattenmelon, borsta tänderna och gå och lägga mig med tredje delen av serien,
Ljudet av ditt hjärta
och bara njuta av att det är flera timmar till måndag och en ny arbetsvecka.

Kommentarer
Postat av: Matilda

kan inte jag få låna filmen någon gång eller ? (a)<33

2009-06-23 @ 00:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0