VARM BILD

Ännu en varm dag.
Natten var nästintill olidlig.
Lite lätt bränd på kroppen, överdrivet varmt inomhustemperatur, en varmt liten tjej i sängen som använde mig till kudde och pappa Anton till fotstöd. Lägg till X antal extra deciliter blod i min kropp, så kan ni ju fundera ut ungefär hur varm jag var!

Nu har vi iallafall vädrat ut huset så att det ska bli lättare att komma till ro inatt. Men jag vet, man ska inte klaga, det tar slut så fort och trots allt har jag ju bara en och en halv vecka till semester! Lovelyyyy!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hjärtat!

2009-07-01 @ 23:11:06
Postat av: sophie

Vadå 1,5 vecka?! Jag tycker inte det känns riktigt bra nu..



;)

2009-07-01 @ 23:59:51
URL: http://rythmanddance.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

så sööööööt :)<3



och ja, dt är olidligt varmt.. /:

2009-07-02 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0