TYNGDLAGEN GÄLLER GRAVIDA MAGAR

Vi har diskuterat när Krabaten kan tänkas komma.
Jag gissade på vecka 36+4, Anton gissar på vecka 37+3.
(Mira kom  36+3)
Har haft en del ont i magen, konstigt ont, kan inte förklara på vilket sätt. Men det trycker och spänner och ömmar. Men framförallt trycket gör mig orolig.
Jag kan förstå att tyngdlagen gör sitt och att det pressar neråt efter en dag på jobbet. 
Men jag tycker verkligen inte om att vakna med den känslan. Gårdagen smärtade en del och det sitter i idag.
Ska till BM på torsdag. Kanske är det inget, men kan inte minnas dessa känslorna från graviditeten med Mira.
Ska göra en djupdykning i bloggen för att se om jag kan hitta några bra minnesanteckningar.

Ikväll ska vi ha grillgäster. 
Tills dess hänger jag i soffan.

...later...

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Bara før det så tror jag du går øver tiden med 1 dag!!;0))

Puss och ses i veckan;0)

2009-07-19 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0