SITTER PÅ TRAPPAN

...med min fina lilla dator.
Den var ett bra köp.
Mira springer omkring och plockar blommor, iförd blöja. Söt
Svante hade fångat en mus inatt och ätit upp allt uton nosen och ögonen, typ. De hade han lagt som en morgongåva vid trappen.

Idag blir det lunch med en gammal goding, Carl från gymnasiet. En av få (två?) som jag har kontakten med sen HP-klassen.

Sen kommer gubben hem efter dagens tävling. Skulle kunna tänka mig att det blir ett dopp i det blå, om vädret fortfarande tillåter. Kanske kan jag fjäska till mig en glass idag oxå!


Trevlig resa Kamilla:)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster och lilla-lillebror ;)

Gullig morgongåva du fick :')

men det är tur att man inte får sånna varje dag (!?)



2009-07-16 @ 17:00:14
Postat av: sophie

Hoho ska du inte komma och hälsa på snaart??? Jag hoppas att saknandet är ömsesidigt ;)

2009-07-16 @ 18:55:50
URL: http://rythmanddance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0