MMMMMMintkrokant!

Mmmmmm.
Sitter i soffan och försöker hitta lugnet efter en dag på jobb. Mycket folk.
Vi älskar dåligt väder!

Bästa sättet att koppla av just nu:

Marabou Mintkrokant!!

Avnjöt också ett avsnitt av LIPSTICK JUNGLE. Det är verkligen en fantastisk serie.

Nu är jag trött och ska packa ner mig i sängen med en ny bok:


Ruth Maiers dagbok
En flickas dagbok och brev från andra världskriget.
Jag älskar böcker om andra världskriget, intressant och fängslande.

Dock känns det vemodigt att TWILIGHT-böckerna är färdiglästa.


GRATTIS TILL SARAH SJÖSTRÖM!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Köpte en mintkrokant igår,blev sugen efter att jag sett den här!!;0)

2009-07-30 @ 07:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0