INGEN BEBIS

Det verkade inte funka med mitt MMS. Hmm. Får väl prova igen när jag har ork att klura ut vart felet kan ligga.

Det har varit en fullspäckad dag och jag är såå trött.
Halmstad var trevligt. Fick se systers lägenhet, oh-la-la. Sen var det lunch på stan.

Lyckades köpa med mig ett par guldiga Adidasskor!


Jättefina IRL!!

Hann vara hem och vända bilen och lasta in Anton så var det dax att köra på släktträff.
Varje år den 21 juli träffas Antons mor och syskon med familjer! Mat och JÄTTEgod choklad-kladd-kaka a´la Hanna.

...och ja, tyvärr var Hanna där. Hade ju hoppats att hon skulle ligga inne och krysta i detta nu. 
BF idag!! 
Men allt kan hända. Dygnet har tre timmar kvar.
Jag längtar så jag spricker...

Nu ska jag kika igenom höstens H&M katalog som kommit. Kanske går jag och lägger mig inom en halvtimma...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

I rly likeeeee your neew shooooooes siiiiis <3

2009-07-22 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0