AMERIKANSK CITRONPAJ

Trodde ännu en gång att jag hade lyckats med MMS-inställningarna.
Lycklig och nöjd skickade jag ännu en gång bilden på vardagsrummet.
Ännu en gång är jag besviken över att det inte verkar fungera. Typiskt.
Vet inte vad jag ska ta mig till.


Dagen har spenderats hos ett par vänner med son i deras nybyggda hus.
Har aldrig varit i ett nybygge förr, det var verkligen fin och fräscht!

Dagen avslutades med AMERIKANSK CITRONPAJ!!



ohh, la la så gott det är!!

Älskling råkade visst somna hos Mira, så nu sitter man här själv.
Men vad gör det?! Jag har ju 150 sidor Edward Cullen kvar!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ja,man är ju jättenyfiken på hur det ser ut hos dig nu!Du får kämpa på med mms:et:o))



Hoppas vår lilla familj blir pggare tills i morrn,för just nu är det väldigt förkylt,men vi kämpar på!!:0)



Ha en underbar dag din höna!



Jättefin blogg nu Btw........



Possssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

2009-07-23 @ 10:36:10
Postat av: Annapanna

Njuuut!!

2009-07-26 @ 12:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0