ÄLSKLINGENS ÅTERKOMST

Goderafton!!

Idag har vi fått en ny toalett.
Kanon, tycker jag.
Det slösar mindre vatten/spolning samt att man fick med såna färg- och lukta-gottpatroner som färgar vattnet blått. Hur coolt är inte det?!
=)

Sen hade vi finbesök av Flickorna från Munka!
De kom med goda bullar och vanlijhjärtan. Yummie!
Tjejerna busade tusan. Så roligt att se att Mira blir så på hugget när Tindra är här.
Som jag brukar säga; Det är synd att jag inte kan föda en Storasyster!
...plötsligt hade fyra timmar passerat.

Hann med MAXI och göra typ världens STÖRSTA pastasallad och nu ÄNTLIGEN
är min ÄLSKLING hemma igen!
Jag har saknat honom!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tack för några mysiga timmar mina sötisar!!!!



Hälsa Jonkman!!!!



Pusssssssssssssssssssss!

2009-07-08 @ 22:48:40
Postat av: Lillasyster

Läs min blogg..

(visste du om att jag blivit siktad på md pistol i båstad efter rixfm? )

2009-07-09 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0