LIVET GÅR VIDARE....

Slutet på januari!
VIlket innebär att det inte alls är lång tid tills det är dax för mig att gå tillbaka till jobbet.
En månad ungefär.
Tills dess skulle jag bara vilja sitta och kela med Mira i soffan, lukta på hennes hår och busa emellan varven. Kanske passar jag på att lära henne gå oxå. För jag vill ju inte att hon ska ta sina första steg på dagis.
(...ska kika rundor på Internet efter en videokamera; GOT TO HAVE)

Men innan allt slapp på soffan måste jag gå en sväng till stan för att handla en kalender och lite halk-sockar till M.

Veckan har total rusat iväg och idag är det torsdag vilket innebär HOCKEY, men om motivationen infinner sig blir det träning innan dess: CORE, bra för oss kvinnor!


Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Vet du vad? Inatt drömde jag faktiskt att Mira tog sina första steg - detta skedde dock i hemmiljö :)

2009-01-22 @ 17:27:44
Postat av: Matilda

Hejsan hoppsan :)

Hörde att du kanske skulle komma ut imorgon, då är ju inte jag hemma.. Då ska jag till Bahnhof .. :)



Puss på dej :)

2009-01-22 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0