NYMÅLAD!

Idag har jag varit duktig!
Jag har målat två väggar på Miras rum.
Turkos!
Hade tänkt rosa från början... sen tänkte jag; en rosa och en turkos... och sen slutade det som sagt med två turkosa.
Lite pojkigt kan tyckas. Men med ett par rosa gardiner och de rosa möblerna hon fick i födelsedagspresent blir det toppenfint, tror jag!

HOCKEYn igår var (ännu en gång) ingen succé.
Jag ger upp! Jag tänker inte hejja på dem förens de börjar vinna lite igen.
Vi snackar att de har tokiga månadlöner, med mitt mått mätt och då ska man för bövelen PRODUCERA oxå!

Tänkte gå och lägga mig verkligen i tid ikväll. Max om en timme.
Läser en gudomligt bra bok. "Berättelse on herr Ross" av Håkan Nesser. Han skriver som en Gud! Han är ett geni. Verkligen!
Problemet är ju bara att jag inte kan sluta läsa och klockan blir alldeles för mycket varje kväll!

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Turkos och rosa är ju en (tycker jag) jättefin kombination :)

2009-01-26 @ 00:16:24
Postat av: Matilda

jag skulle också vilja läsa ngn bok av honom ! :) rekommenderar du?

2009-01-26 @ 14:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0