BLOGG-TIME!

Hej!
Long time...
Babe, detta gör jag för din skull eftersom du tar EXAMEN imorgon!
Snart bor du inte längre i norra Sverige! TIden har gått fort och det känns inte som så länge sedan vi drack GIN i gula huset i Vejby!

Tittar på HOCKEY!
Rögle leder med 3-0 mot Frölunda. De lyckades göra alla tre målen på 56 sekunder! Ofattbart fort!

Så, whats new?
Jul och nyår har passerat. I stort sett smärtfritt!

            


Julgodiset har börjat arbetats bort och alla adventsljusstakar är nedplockade.

Snart är det vår!
Men innan dess är det dax att börja inskolning på dagis. Känns helt knas att det redan är dax. Detta året har mer än rusat iväg.
Donnan min har haft ett par dagar av feber och en del hosta,

Imorgon ska jag prova SUSHI för första gången i mitt liv!

...och så har jag lärt mig att ansluta min mobil till vårt trådlösa Internet! ;)

Nu kallar tredje perioden, om de förlorar nu gör jag slut med dem (rögle) på riktigt!!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

ÄNTLIGEN!!!!Du är back,jag kan fortsätta leva....TACK!



Uuuuunderbara kort på lillfia!!!!



Puuss socker!

2009-01-15 @ 21:20:31
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: Moster Linda

Jättesöta bilder på Mira!!!

2009-01-15 @ 21:32:40
Postat av: annapanna

=)=) wiiie nu är examen tagen och jag lämnar örebro=) Ses snart hjärtat!!

2009-01-17 @ 09:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0