2 TIMMAR FÖRLOSSNINGAR!

Älskar onsdagar. Det är min förlossningsdag!
TV4 Fakta visar förlossningar mellan kl 20-22.
Jag blir så rörd. Jag tror verkligen att jag skulle gilla att vara barnmorska!
Kanske skulle ta och kolla upp vilka möjligheter man har...


Häromdagen (måndag) vankades det VÅFFLOR hos Kamilla. YUMMIE!
Tyhra och Mira börjar uppskatta varandra och det är roligt att se. De tillochmed pussas när andan faller på!
Passade på att ta en promenad hem.
Gick och funderade på hur långt det var. I min vilda fantasi tänkte jag 1,5 mil, men tänkte att cirka 9 km nog var mer rätt.
På ENIRO.SE kan man mäta sträckor som man ritar ut på en karta. Sagt och gjort. 6,5 kilometer.
Fy, vad besviken jag blev!!           =)

Nåväl. Tog igen det igår med en promenad på 8,5 km. Och sedan ett medelpass på Friskis.

(var tvungen att skryta,,,,)

Idag var det dax för Öppnaförskolan. Det var minst en och en halv månad sedan sist. Mira var lite hänging och vägrade krypa i fingerfärgen.

Nu ska jag krypa i säng med Håkan Nesser!
Att Matilda; Jag har flera böcker du kan låna!



Mira vilar under hallhyllan!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tycker du är duktig ändå!!!!! 6,5 kilometer.....

...närmare än vad jag trodde faktiskt.....



Har hon somnat där??Lillfia <3



Var gick du någonstans när du gick 8,5? Jäkla spurtare :0))))

Sov gott darl! Hörs snart igen!

2009-01-28 @ 23:27:23
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: annapanna

Haha vad söt hon är=) Bra där med promenaderna!!

2009-01-29 @ 09:06:33
Postat av: Matilda

Gött.. Najs med böcker.. (:

2009-01-29 @ 17:14:22
URL: http://matildagymnast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0