VÅRSOL!

Jag och Mira har varit ute på en powerwalk. Hon sov mest och brännde inte så många kalorier! ;)
Så skönt! Solen var framme och tillochmed värmde idag!
Snart är det vår!!


Och idag är det bara två veckor kvar tills det är dax at börja hennes inskolning på dagis!
Nedräkning på högnivå!
Även om jag vet att hon kommer ha det bra där och att jag kommer vänja mig vid att vara på jobbet så känns det lite piss.
Vill helst bara sitta och mysa med henne i soffan fram tills det är dax.
...och jag som inte skulle bli en "mes-mamma"!


Nu behöver magsäcken påfyllning, dax att koka ägg!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Välkommen till mes-mamma-klubben!

2009-02-09 @ 17:58:02
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: annapanna

Det kommer garanterat bli tufft men jag tror du kommer uppskatta dina vuxentimmar för att sen ha bara miratid=) Puss & Kram

2009-02-09 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0