VÄLA...

Nästan fem timmar på Väla (köpcentrum) idag.
Men en fd. chef till mig. Roligt att ses.
Vi är otroligt olika, men det är alltid lika roligt att ses och ingen kan vara tyst.
Hon har en dotter, halvåret yngre än Mira.
Vi gick rundor, pratade, tittade lite kläder, hälsade på mina kollegor...åt lunch. Träffade en annan fd. chef (the BIG BOSS)

Ikväll ska jag äta upp resterna av glass-cheescaken och titta på TV4. De visar ett program om familjer med många barn.
Lika bra att man försöker ta till sig en massa knep om man nu skulle hamna i den sittsen en dag!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska du ha tio barn ? xb :o

2009-02-02 @ 18:29:36
URL: http://www.matildawahlgren.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Oj, 5 timmar,du är en fighter du :0)

Då måste ju hennes flicka vara som Thyra! Det är Marie va?



Du skrev att du träffa The BIG BOSS men jag kan inte minnas att jag varit där idag ;0)



Puss på dig å Miris!

2009-02-02 @ 21:01:22
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: Moster Linda

Hej Lisa! Hoppas läget e bra med dig, jag jobbar just nu med min C-uppsats & det arbetet vill lixom aldrig ta slut, just nu handlar det om att RÄKNA ORD - låter lagom roligt kanske men det är så man jobbar på Institutione för Nordiska språk :)



Pussa Mira från mig! <3

2009-02-05 @ 14:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0