...TRE DAGAR...FRISÖRSKOLAN...

Hade verkligen tänkt att jag skulle bli bättre på att uppdatera.
Att det lixom är roligare att läsa när det blir mer sammanhängande.
Men sen glömde jag visst av mig och nu är det TRE dagar sedan sist!


Nåväl!

Morgonkaffet är drucket, tvättmaskinen är igång...
Snart ska jag sätta på mig ansiktet för att gå ner på stan och fredagshandla (systembolaget, ;) )
Ikväll är det Wiin-kväll. Lägg märke till ordvitsen: wii+vin=wiin!

Mira har börjat säga; Mira! Det låter sjukt roligt, hon lixom gurglar på R:en.

Igår var jag på FRISÖRSKOLAN för att bättra på hårfärgen.
345:- för färgning det är lagom det! Det blev bättre resultat än sist, när jag gick till en färdigutbildad frisör. Tog lite längre tid dock, men det kan jag leva med.

Blev tipsad av BABE att läsa denna:



Var lite skeptisk i början. Jag läser ju mest krim.romaner. Denna är på snudd till overklig (vill inte anslöja för mycket)
Men den har blivit en sån som är svår att lägga ifrån sig på kvällen. Mysigt!
Tack Babe;)


.

Kommentarer
Postat av: lillasys

Hejsan .. mirlrlrlrla xb haha ..



Men jag vill oxå gå till fråsören (:

Ska du spela Wii ikkväll? whoot? hos oss?



(A)



du kan ju messa med svar om du vill .. :)

2009-02-06 @ 13:16:52
Postat av: Kamilla

Godmiddag!!



Vad gulligt att hon säger Mira:0)!!

Ska ni spela Wiiiiiiiii,är det standardparet som gäller? Therese m.family? Du får hälsa!

Vår helg blir väldigt syskonaktig,både Christer,Andreas,Lina,Zandra kommer mer eller mindre vara här i helgen! (Zandra är som en syster) :0)Du frågade på F.B har bara inte fått tummarna loss att svara!

Om inget annat ses vi på Måndag!Ha en ljuvlig helg och drick vinet med måtta! ;0)....Puzzzzen!

2009-02-06 @ 14:20:51
URL: http://looveelyy.blogg.se/
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 15:05:28
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Moster Linda

Hej Lisa! Du har fixat en riktigt fin blogglayout!!!

2009-02-06 @ 17:12:07
Postat av: annapanna

Heej vad fint du gjort här=) Kul att du inte kan släppa boken, då har du två till som väntar=) lyckost dig=) Men du, du kan inte skriva att du varit hos frisören o sen inte lägga in en bild! Puss!

2009-02-07 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0