MELODIFESTIVALEN!

Sitter och slökollar Melodifestivalen.
Har aldrig riktigt förstått det där med  låtar som varken är skrivna på svenska eller engelska.
Det känns ju meningslöst att tävla landsvis då, på något vis.
Nåväl.

Anton jobbar. Jag tröstäter lite lösgodis.
Hockeyn gick Ok idag. De vann inte, men de förlorade inte heller!
Körde ut till mamms efter hockeyn för att få lite mat.
Plötsligt snöade det tok-mycket så vägade inte bli kvär där längre.
Tycker verkligen inte om att köra i sånt väder.


...nä, fy...detta är ingen bra blogg-dag!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej!

Jag säljer mycket riktigt SOLMALVA kläder, men har inte så stort utbud just nu. Jag vet att tjejen som syr dem nyligen har fått fullt upp med tillökning i familjen så jag tror hon tar lite välbehövlig paus.

2009-02-21 @ 22:01:13
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hejhej!



Jag vet inte vad jag ska skriva! Men jag tyckte att det var rätt att skicka dig en liten kommentar iallafall :):)

2009-02-22 @ 19:33:39
URL: http://www.matildawahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0