JOBB-AVSKED, TATUERING OCH GREYS!!!!!!!

Nu är jag här igen!

Dagen har varit fullsmockad!
Hade sista dagen på mitt mamma-ledighets-extra-jobb idag. Jag bjöd på tårta och fick lunch och en stor buket med 30 tulpaner!
Hade äran att lära upp den nya tjejen som ska ta över efter mig. Det gick bra, även om jag själv tycker att jag är relativt kass på att lära ut.

Gick hem.
Sen kom syster. Vi åkte och köpte en (till) bilbarnsstol till Mira. Måste ju ha två nu när det är dax för två bilar och hämtningar och lämnningar på dagis!
Hem och vände för att hinna till Tatueraren. Han gjorde tre fina blommor på handleden. Helnöjd!
(Ska försöka ordna en bild när plasten har tagits av.)

Inom Netto på vägen hem för att köpa TOFFIFEE. Det måste man ha eftersom det vankas GREYS ANATOMY ikväll kl 21!!
Äntligen!! Lyckan är total!

På tisdag är det äntligen dax för Steig Larssons "Män som hata kvinnor" på bio. Den ska avnjutas med Babe!
Längtar!

Tjo flöt!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vad bra att det gick vägen med bilen:0)

Och att tatueringen blev bra!



Jippppiiiiiiiii,Go GREYS go GREYS!!!!!

Trevlig kväll!Pussssss..

2009-02-18 @ 20:13:46
URL: http://looveelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0