INSKOLNING!

Idag var det så dax, för Miras inskolning på DAGIS!
Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma.
Det känns som inte så länge sedan jag räknade dagarna tills det var dax att gå hem från jobbet på Havandeskapspenning, räknade dagarna till Beräknad födelse, räknade dagarna till hennes 1-månadersdag osv osv.
Nu är det iallafall gjort.
...och det är en vecka tills jag snart har jobbat min första dag.
Märkligt.
Men Mira verkar (än så länge) intresserad av dagis. Hos fann snabbt ett pussel att leka med, sen var det mallis med alla de andra barnen (bara 2007:or och 2008:or på hennes avdelning). Sen for hon in i ett annat lekrum för att kela med en av dockorna.
Efter en timme var det dax att åka hem igen.


Vi har passat på att gå en långrunda i det sköna vädret
och nu sitter jag och väntar på HOCKEY! Det är en viktig match idag, igen!!

Nu ska jag ta och ringa Kamilla=)

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Hej! Det verkar som att Mira trivdes på dagis :) Själv har jag just nu suttit och jobbat med namnforskning, ett arbete som tog sin början på allvar i slutet av förra veckan och nu alltså fortsätter, igår kväll höll jag på med det till halv tolv :)

2009-02-24 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0