HÅRFÄRGNING!

Tja!

Sitter med hårfärgen i!
Igen?  tänker ni.
Javisst, säger jag!
Det var dax för utväxtfärgning och jag har insett att eftersom jag har haft det svårt med att hitta luckor i schemat för att gå till frissan nu när jag varit hemmamamma så kommer det inte bli lättare nu när jag börjar jobba.
"Intensiv röd" Naturligt resultat, från GARNIER. Får la se hur det blir.
Snart dax för avsköljning!

Anton tar hand om inskolningen idag då jag starx ska på (blärk) cellprov.
Ska kila inom tatueraren för att boka en tid till ytterligare tre blommor! Wi hi!

So long!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har du bestämt vilken färg du vill ha på blommorna?

2009-02-25 @ 19:21:40
URL: http://www.matildawahlgren.blogspot.com
Postat av: annapanna

BILD BILD BILD!!=)

2009-02-26 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0