EN KÄRLEKSGÅVA

Miras pojkvän fyller ett år nästa fredag och då krävs det ju en speciell present!

Hittade via Prinsessans dagbok vidare till Barnlycka där dessa fina bestick fanns!

Klicka för att förstora bilden
 Jag tror att Teo kommer att älska dem!


Imrogon är det fredag! Det är dax för mammornas kväll!
Vi ses hemma hos Anna för att dricka vin och äta tapas. Antagligen blir det en sväng på staden och sen är tanken att vi ska avsluta vid Kebabmannen för lite natta-mad (=natt-mat!)
...vår största skräcka är att det ska synas att vi är mammor....om ni förstår hur jag menar?!

Har förberett mig så gott det går med en ansiktsbehandling hos mor min! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ansiktsbehanlding (Y) ME looooove :) <3

2009-02-26 @ 16:28:47
URL: http://www.matildawahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0