4-ÅRSKALAS, ALLA HJÄRTANSDAG OCH FEBER...

Idag är det söndag....

Men låt oss börja med lördagen som innebar alla hjärtans dag!

Anton kom hem från jobbet  vid 10.30 och hade en bunt tulpaner med hem till mig!
Det värmde i hjärta och själ eftersom jag aldrig brukar få några blommor, trots massiva påtryckningar!
Han menar att det är pga de massiva påtryckningarna som blommorna uteblir...(?) nåväl!

Ett besök om svärpärona för att äta en smarrig hjärte-tårta a´la formage!
Sen vidare till mor min för att lämna dottern då jag och Anton skulle avnjuta(?) en HOCKEYmatch!
Vi hade ståplatser.
Jag hatar ståplatser. Jag får klaustrofobi. Börjar jag tänka på att jag står iklämd bland en massa människor, en och en annan berusad som beter sig som vilda piggsvin på bete om domaren gör en felbedömning, så är det kört.
Jag planerar flyktvägen i förväg. Dock är det lönlöst. Hela läktaren var knökfull!
I andra pausen flydde vi dock fältet till säkrare sittplatser som uttråkade åskådare lämnat av besvikelse!
(Behöver jag påpeka att matchen var piss och Rögle förlorade?!...igen...)

VI fick iallafall god mat hos mor efteråt....och ännu mer tårta.

Idag var det dax för 4-ÅRSKALAS hos Tindra!
Fyra år är inget man skojar bort. Då börjar man bli stor!
Vi fick hemmarullade köttbullar och glass i stora lass!

Nu sitter jag ensam!
Mira, som haft feber från och till sen i fredagskväll (fler tänder?) har somnat och A jobbar!
Tur att jag har kunnat roa mig med GOSSIP GIRL!


So long....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0