2009-02-13 (fredag)

Antar att varannan rubrik idag lyder "FREDAG DEN 13:E"
Hua. Men det har varit en bra dag!
-Presentshopping till Tindra, som fyller FYRA på söndag!
-Lunch på Lindab Arena (Rögles restaurang), eftersom det inte blir någon kärlekslunch imorgon.
-Sen en långpromenad i solen.

Imorgon är det alla-hjärtans-dag! Det firar jag och gubben i ishallen.
Jag ska gå emot mina principer och inta en ståplats. Hujedamej!
...men vad gör man inte...?!

SItter i min ensamhet och funderar på att börja(/fortsätta/ändra) skriva på min bok....
Inväntar bara känslan av att jag har skrivarnerverna på G!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Nu var jag snabb i vändningarna.....haha,satte mig precis vid datorn också har du precis skrivit ett inlägg ;0)

Kollade du upp det här med J.G på aftonbladet??

Ha det mys tills vi ses min kära!

Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!

2009-02-13 @ 21:40:28
URL: http://looveelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0