-Nä, jag ska inte banta-

Hej där!!
Long time...


Hur mår ni?!

10 dagar kvar till jul och jag har insett att det inte tjänar någonting till att försöka bli av med alla gravid kilo förens efter jul.
Nä, jag ska inte banta. Men det hjälper ju inte att powerwalka fem timmar i veckan om man kränger kakor och godis så fort man har några minuter över.


I eftermiddag är det dags för Miras första luciatåg. Jag känner mig så stolt!
Jag kan inte förklara varför, men det har väl något med moderskänslorna att göra.


<3

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Hej! Hoppas det går bra! Tänk istället ett eftersom du promenrar så mycket så kan du unna dig att äta kakorn=) Plus minus noll liksom. ;)

2009-12-14 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0