-Lever i nuet!-

Så är William drygt en månad gammal...
Det är helt otroligt.
Det är stimmigt hemma. Rutinerna sitter inte riktigt än, men jag "lever i nuet".
Skiter i
-om jag inte hinner städa
-inte pallar sminka mig
-missar Bonde söker fru eller
-luktar lite mysko. (jag duschar, jag lovar...men för att ni ska förstå vad jag menar)


Snart är det jul. Alla paket är inte inhandlade men planerade. Det är skönt.
Vad finns det mer att säga?!


För er, släkt och vänner, som inte är nöjda med min uppdatering här kan ju alltid kila in
ANTONS blogg. Han är mycket mer aktiv uppdaterare än mig.


God jul på er om vi inte hörs innan;)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Du gör helt rätt vännen!

2009-12-03 @ 09:55:56
Postat av: Matilda

asså.. vad önskar mira och william sig i julklapp ? :b

2009-12-03 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0