-2009- resumé-

Då var det åter dags att summera året, denna gång 2009.
Allt har ännu en gång cirkulerat kring graviditet, barn och familj.
Härligt.


1 mars fick vi reda på att Mira skulle bli storasyter.


2 mars började jag jobba efter min mammaledighet.

5 augusti föddes kusin Smilla


31 oktober föddes William, världens vackraste gosse.



19 december fyllde Mira 2 år!


22 december blir vi husägare, inflyttning i mars 2010!





Anton har redan hunnit packa de första lådorna och sorterat bland alla prylar i förrådet.
Häromdagen loppis-fyndade vi en byrå, modell äldre och vit, för 40(!) kronor.
Idag hittade vi en underbar stor matta som vi länga velat ha på halva(!) priset, sho-ho!


Imorgon ska jag och gubben ha kvalitetstid. Mira ska sova hos Morfar medans Mormor kommer och passar William ett par timmar. Vi ska gå på restaurang och Hockey (såklart!)... min första match för säsongen.
Det ska bli härligt!


Om vi inte hörs förr så vill jag passa på att önska Er alla ett 

GOTT NYTT ÅR!!




Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt

Gott Nytt År till er alla fyra

Huset ser toppenfint ut.

Kram Ulla-Britt&Farfar

2010-01-02 @ 12:11:07
Postat av: Annapanna

Låter som ett underbart år!!=)

2010-01-04 @ 10:48:18
Postat av: Matilda

Rättsååååå mycket STORA händelser under 1 år tkr jag :)

2010-01-06 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0