STOCKHOLM!!

Torsdga morgon 5.00
Lillasyster har sovit hos mig, pappa kommer och hämtar oss för att köra till Sthlm!

Det tar sin tid att köra. Mira kräker! TVÅ gånger!
Stackars lilla flicka. Antagligen hade det bara att göra med att det var fel tid på dygnet att äta frukost och sen sätta sig i en skumpig bil...

...men hon var glad ändå


Farfar och fru bor en bra bit från Sthlm. Riala.

Fredag
Shopping på TÄBY köpcentrum. STORT!
Älskar ZARA!! Hittade hooden till Mira där, så söt! Och mina skor oxå...

Pappa o farfar plockade tokmycket svamp!!

Lördag
Kusin Malin, som jag inte sett på drygt fyra år följde med på färjan ToRT till Åland.
Blev halvt uppraggad av en full man i 50-årsåldern.
Jag och lillasyster vann 100 euro  på spelmaskinerna. Själv satsade man 50 spänn. Ganska bra utdelning, va!?!

Söndag
Dax att packa bilen för att köra till Farsta där Farmor och Man bor.
Hann med en runda på köpcentrat där. Fick ett infall och köpte mig en ny hårfärg=)

Måndag
Äntligen hemfärd. Det spelar ingen roll att det har varit mysigt, klart att man längtar hem! Hem till Anton och Svante!


NU är det Desperate Housew!!!
Imorgon är det äntligen dax för säsongspremiär för GREYS ANATOMY!!! Me loooove!!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Kom ihåg att ta på dig stegräknaren imorgon!!

Hoppas du känner dig taggad!

Postat av: AnnaPanna

vilken fin bild på mira!!=)

2008-10-01 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0