Men vad i...

Det är synd att säga att min blogg.se ser ut som den ska ikväll. Men men, försöker mig på ett inlägg ändå.
Dagen har varit fullspäckad.
-Tandläkaren, till min förskräckelse. Men tack gode Gud för att det inte var spec mycket vi behöver åtgärda. Jag verkligen HATAR tandläkaren, det kan inte sägas nog många gånger.
-Handlade en fin blommig, lila klänning!
-Väla, för att lämna tillbaka ett par utställda jeans (har fått för mig att jag måste ha ett par sådana) Hittade ett par snyggare (och billigare) på H&M. Mamms var med och skötte barnvagnskörandet!
-Mc Donalds mat!
-Städninga av Mofflans hus. Snart är allt klart!
-Lillelillebrors forbolssmatch. Spännande men förlust!
-Hem till mutti för att lägga upp de nya jeansen, med Mira i knät. Ja, vad gör man inte?! Numer är man kapabel till att göra allt med en hand.
...och nu sitter jag här. Ser att min första Internet besällning på La redoute är skickad. Den lila toppen- najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0