Jag är Grym!!

Nu känner jag att jag är tillbaka.
Jag lyckades verkligen att MMSa in en bild igår. Det verkar som om det tog ett tag innan det publicerades, men vad tusan, ingen är ju perfekt.

Tycker att det är kass att blogg.se har tagit bort "senast uppdat"-listan. Jag menar listan över mest aktiva är ju redan kända och behöver inte exponeras mer. Suck.
Och alla dessa modebloggar....har de samma designers? Samma teckensnitt och bilderna verkar de sno av varandra, eller så hjälper de varandra med att hålla kameran.
Nåväl...

Har precis gråtit en årsranson över denna bloggen.
Livet är orättvist. Vilken vacker dotter! Massa tankar till Er!

Ska kalla in vår katt nu, Svante heter han. Passade på att Googla honom....
och detta hittade jag


Lustigt, Jag tror knappt att jag är google-bar.
Här är Mira inte så gammal. Har tagit ett liknande kort nu på senare, men tyvärr inte framkallat än....later!

Ses en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0