VAGNBEKYMMER!

Har kanske berättat om det innan...
VAGNPROBLEMEN!?!!
Köpte ju en ny vagn i våras. Ingen dyr, men dock en ny.
Framhjulen vobblar! Inte lite, utan Mycket! Så att det stör.
Köpte den via Internet. Har fått mycket vänligt bemötande alla gånger vi hörts.
Hjulen har bytts ut och sen hela chassit.
Nu har det kommit några nya fjädrar med posten som jag ska byta ut. Vet bara inte var de ska sitta, än mindre hur jag ska få dit dem....
Väntar på att en kille från leverantören ska höra av sig för att förklara.

I mitt stilla sinne hoppas jag att det inte blir bättre och att jag då kan välja en ersättningsvagn.
Har hittat denna duovagn:



Cool!
(lite lik din K =) )

Dock vill jag bara att det ska funka utan problem. Mer än så kräver jag inte!

Kommentarer
Postat av: Moster Linda

Fin vagn! Om din plånbok tillåter så tycker jag absolut du ska slå till ;)

2008-11-28 @ 19:10:47
Postat av: Kamilla

Very nice! Ja,lite påminner den allt :0)

Hoppas tacosen smaka!Kraaaaamiiiizzzz!

2008-11-28 @ 19:45:49
URL: http://looveelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0