VÅGA VÄGRA!

Mira sover!
Äntligen!
Anton är mycket bättre på att natta henne... men han är ju på jobbet...
Hon vill inte somna när jag ska lägga henne.
Nattmusiken är på, vällingen är drucken, sängen gungad och ögonen slutna...
...jag tassar ljudlöst mot dörren...och
POFF!
...så sitter hon upp!
Samma procedur fyra, fem gånger, sen till sist sover hon verkligen!

Nu sitter jag här med min Toffifee (det var den träningen det) och inväntar GREYS ANATOMY!
Kanske hinner jag fixa till naglarna innan!

Go'natt o puss!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hahahahaha,ser det framför mig..lilla rufsiga Mira tittar upp med sina stora ögon! Lite sött är det :0)

Pusssssssss och sov gott!

2008-11-19 @ 22:42:44
URL: http://looveelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0