OVÄNTAD SYSTER...

I förmiddags innan jobbet, mitt under mina "sätta-på-ansiktet-bestyr" ringer det på dörren.
Jag blir livrädd,
 1-Det ringer aldrig på dörren vid den tiden på dagen...
 2-Det ringer aldrig på dörren...
 3- ???
Nåväl, med handduken lite chäckt (hmmm....hur stavas det på ett bra vis?!) virad om min kropp kilar jag och öppnar...
och helt oväntat står min syster där. Syster från Halmstad som inte brukar plinga på min dörr en simpel torsdagsförmiddag!
Dock trevligt, ungefär som ett Gevalia-beök! (oväntat!)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Men vad mysigt!

2008-11-14 @ 14:35:17
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig Fredag! :)

2008-11-14 @ 14:41:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Godkväll....verkligen:0)

Har faktiskt skaffat blogg nu...hihi,tänkte du va den första som skulle få veta.....Puss!

2008-11-14 @ 23:56:08
Postat av: Lillasyster

Trevligt värre :P

2008-11-15 @ 12:31:21
URL: http://www.matildawahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0